SASARAN SETERUSNYA !



DELL INSPIRON ONE 2320
bajet : RM2700

Aku pun tak tau macam mana desktop nie boleh mengganggu fikiran aku. Mungkin sebab skrinnya yang lagi besar (memang best la kalau mengadap video ngan edit gambar), hitam, designnye, boleh touchscreen, ade build-in TV tuner yang wat aku ingin memilikinya. Disebabkan itu aku terpikir pulak nak jual lappy yang baru dua tahun lebih bersama aku sampai tak pasal2 dia merajuk pulak ! Dua tiga hari jugak dia sakit kena virus..hehehe..Tapi bila survey kat kedai tak de la pulak..Salah satu kedai mendakwa belum sampai. Uikk..terawal ke aku ?

Memang aku sayang kat si Lappy nie tapi takkan nak pasang dua pulak. Tapi apa salahnye kan ? Lagipun susah nak dapat lappy nie. Ade je yang menghalang. Kira lappy nie memang sangat berbaloi. Harga pun murah dari bajet aku..hehe..

0 comments:

Post a Comment